Monday, August 28, 2006

ne var ne yok..

ecoş almanyaya gidicek. armandonun yanına ama zamanına karar veremedi hala..ucuz uçak bileti arıyo..
barışarock a gittim..gece kalmadık.. güzeldi..
ananem geldi..(anneanne değil anane)
küçük bi araba kazası geçirdik..
13-14 eylülde kayıtlar başlıyomuş..
kavgalarla ayrıldıım eski ev arkadaşımla barışır gibi yaptık..
üsküdarın mına koymuşlar.. 2012 ye kadar da koymaya devam ediceklermiş..
mayk! mayk!!?? bi baksan iyi olur mayk..
in ulan aşağı! (dedi minibüsçü sonra da hızla silahına yöneldi.. adam hala inmiyo tekme tokat attılar..çok acayip şeyler oldu lan!)

Wednesday, August 23, 2006

Sunday, August 20, 2006

desperate desperado!

evet.. aksilikler.. evet.. ben kendim yazar kendim oynar kendim çeker kendim montajlarım.. beni bunu yapmaya mecbur etmeyin :P... aksilikler.bitirdim ulan filmimi!!! hahhayt!!
http://rapidshare.de/files/29972381/desperado_0004.wmv.html
al bu da linki!
tek filmimi kendim çektim tek başıma kendim yaptım girmesinler araya..
satıcılara duyrulur.. özellikle limon satıcılarına.. (anladın sen anladın..)

Thursday, August 17, 2006

how deep is your love

O benden ayrıldı
O pişman oldu ağladı
O başarısızdı
O kaybedicekti
O geri dönmek istedi
Sonra gitti o başka bi kızla çıkmaya başladı
O mutlu oldu
O yeniden kahkaha atmaya başladı
O hayalimizdeki tatile gitti
O başarılı oldu
O akşamları birine sarılıp film izledi
O mutfakta acaip danslarını yalnız yapmadı
O bugün bana 'ben oldum ' dedi..
Bu işte bi yanlışlık var gibime geldi.. filmlerde benim yerimdeki kız mutlu olurdu.. mutsuz da değilim ama.. ben olamadım mesela.. o ballandıra ballandıra anlattığı şeylerle öylesine dolu mutlu tatmin olmuştu ki.. neredeyse gıpta ile baktım ona.. bi evi bi sevgilisi bi kedisi var.. ne şirin dimi? onu geri istemiyorum.. ama filmlerde olsa eşşek gibi sürünmesi, hatasını anlaması, bana geri dönmesi gerekmez miydi?..



şuna bak yaa.. birine sarılmak nasıl bişeydi onu unuttum ben..

Wednesday, August 09, 2006

bu sayfayı okuyan bi iki kişi varsa.. izleyin ...

http://nobravery.cf.huffingtonpost.com/

mezuniyet sendromları-1

1, çünkü devamı gelir.. ya ben deliler gibi korkuyorum bu mezuniyetten, tabiiki mezuniyet olayının kendinden değil. nedir bi kep atmanın nesindem korkıyim ama ondan sonrası.. kara bi bi boşluk.. hiç.. sıfır.. offf.. daha 1 sene var mezun olmama ve inşallah alttan dersim felan da kalmaz ve mezun olurum.. ama mezun olursam ne olurum.. ne olurum.. ne olurum.. bu soru gece uykularımıkaçıran, tırnaklarımıyedirten, bunaltan sıkıltan bi soru oldu çıktı.. hayatımı karartıyo bu soru.. canımı sıkıyo. bi cevap bulamıyorum.. ne olucam ben sorusu da öyle bi soru ki cevapsız bırakmaya gelmiyo insan aklını oynatıyo.bak örnekle gösteriyim
-ben noolucam ya?
-bilemiyorum canım
-nası yani??
-..öyle walla..
-...
-...
-ühüüüüüüü


hadi çocukken bilemezsin.. hadi ortaokulda lisede bilemezsin.. e seneye üniverstede bitiyo.. hadi kastın kendini yüksek lisansa kadar yolu var dedin noolucan ya?? bu sorudan kaçıyim derken prof. mu olucan hehehe..aa fena fikir diil aslında lan.. hmm.. akademik kariyer.. evet neden olmasın.. bak şimdi bi seçenek daha belirdi.. dur bakıyim.. evet neden olmasın.. hmmm.. ben bunu bi düşüniyim...