Saturday, April 18, 2015

STILL ALICE


Julianne Moore'a gerçekten hayranım. Kadın harkulade bir oyunculuk sergilemiş filmde. Tarzı, duruşu, kariyerini ve hayatını kuran, ailesini bir araya getiren anne rolü muhteşemdi. Filmin başından sonuna kadar yaşadığı değişim çok güzel ve gerçekçiydi. Alec Baldwin felan hikaye, kadın filmi tek başına götürdü. Kristen Steward'ı bile sevdim kadının hatırına.

Filmi göz yaşları eşliğinde izledim ve çok korktum. Beynime bir şey olmasından ve böyle bir acizlikten çok korkuyorum. Hele Alzheimer gibi, biriktirdiğin tüm anıları silen bir hastalık, beni gerçekten korkuttu. Filmin sonlarına doğru mustafa aradı. Bir futbol maçı sırasında başına darbe alıp son 8 ayını hatırlamayan bir arkadaşından bahsetti. Yavaş yavaş geri gelmeye başlıyormuş sonrasında herşey. Alzheimer nasıl ilerliyor da silinen anılar hatta günlük hayatın rutinleri bile bir daha asla geri gelmiyor. Bunu hem araştırmak istiyorum hem korkuyorum. Umarım tıp bu alanda ilerler ve neyi kaybedip neyi koruyacağımıza kendimiz karar veririz.

No comments: