Thursday, April 30, 2015

Birinin sizinle neden evlenmemesi gerektiğine dair 10 neden


Quora’da şöyle bir şey gördüm ;

Birinin neden sizinle evlenmemesi gerektiğini 10 maddeyle açıklamanızı istenmiş. Her ne kadar alakasız gelse de fikir çok hoşuma gitti ve ben de kendi 10 maddemi ürettim. İşte benimle neden evlenmemeniz gerektiği;

1-      Gerçek sevginin ve birlikteliğin ne olduğunu bilmiyorum.
Düşününce, aslında en önemli neden bu. Evlenince, birini sevince, onunla birlikteyken, vs. ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ki! Nasıl sevilir, biri tarafından nasıl sevilinir, birlikte olmak nedir, neleri kapsar… bu konuda ciddi ve kapsamlı bir manual’a ihtiyacım var.

2-      Kilo almaya ve çirkinleşmeye meyilliyim.
Sonra vay efendim bizim hanım kendini saldı gözüm dışarlarda olmasın.

3-      Yalnızlığa alıştım, sürekli birinin varlığı tuhaf ya da rahatsız edici gelebilir
Evet yav.. alıştım kendi başıma olmaya, sürekli yanımda birinin olmasından rahatsızlık duyabilirim.

4-      Ev işlerini paylaşma konusunda çok uyuz davranacağım çünkü kadınlar ev işi yapar düşüncesi altında ezilmemek için manyak gibi davranıyorum bazen
Now go make me a sandwich!

5-      İyi gün ve sağlık tamam ama kötü gün ve hastalık biraz tırstırıyor
Bunu söylediğim için kendimi kötü hissediyorum ama yaşlanınca ve hastalanınca, bir de yanımdaki adamın hastalıkları ve yaşlılığı çok çekilmez bir şey olabilir. Benim derdim bana yeter arkadaş, bi de senin iş problemlerin, maddi sıkıntıların, çevrenle olan sorunların, hastalıkların… yok yok. Ben almiyim.

6-      Evlilikle birşeylerin rutine girmesi beni mutsuz eder
İşten çık, eve git, yemek yap, ye, sofrayı kaldır, tvnin karşısına geç, sonra uyu. Şimdi bunu beş milyar gün boyunca tekrar et. No thanks!

7-      Yeni bir aile edinme (eşinin ailesi) fikri beni geriyor
Aileni kendin seçemiyorsun, tamam. Ama seçemediğin ikinci bir aile daha olması gerekiyor mu cidden? Bence bir tanesi ile başa çıkmak bile zor olabiliyor, ikincisi ile zorlama ilişkiler istemiyorum.

8-      Burun deliklerimden biri çok dar olduğu için geceleri sesli nefes alıyorum, çok yorgunsam horluyorum ve kimseyi rahatsız etmek istemediğim için yalnız uyumaya özen gösteriyorum
Rahat bir uyku sizin de hakkınız.

9-      Bazen alıngan ya da bencil olabiliyorum
Kendi kendini açıklıyor

10-  Sıkılırsam ayrılmayı düşünebilirim hemen
Ne yaparsan yap, beni sıkmak istemezsin :D


No comments: