Saturday, January 24, 2015

Rush

Rush, rekabet üzerine izlediğim harika bir filmdi. Filmi izledikten sonra Leyla Navaro'nun daha önce okuduğum Hırs ve Rekabet kitabını hatırladım. Ve hayatıma küçük de olsa bir takım challengelar ve rakipler almaya karar verdim. Ufaktan başlayalım :) 
Filme geri dönersek, yarışçılardan Niki'nin Alman ekonlünden geldiği nasıl da belliydi ahh bütün dünya almanların hakikatten umut sarıkaya yani :) Adam planlı, mantıklı, istikrarlı, diğer eleman da her ne kadar İngiliz olsa da Amerikanvari bir süperstarlık ve anı yaşa havalarında. İkilinin arasındaki rekabet gerçekten çok hoşuma gitti. 
Gerçekten iyi bir rekabetin insanı yukarılara taşıyabileceğini bir kez daha anladım. Bu yüzden rakiplerimizi (dişimize göre tabii) başarılı kişilerden seçmeliyiz. Makul bir yarışsa, sonunda hüsrana uğramayız. Kim bilir, belki filmdeki gibi hayata tutunmamızı bile sağlar :)  
Filmde muhteşem sahneler vardı ve müzikler enfesti, Bir şey daha var ki aşağıdaki fotoğraflardan da görülebilir, castı çok başarılı seçmişler.   


Bir tek şeyi düşünmeden edemedim.. Aynı yarışçılar benim güzel ve yalnız ülkemde yarışıyor olsalardı, sportmenlikten haberi olmayan yarışçılar ve takımlarını nasıl bir hayat beklerdi acaba diye... Ne üzücü...

No comments: