Friday, December 12, 2014

Poyo Poyo Kansatsu Nikki


Tam kendime göre bir anime buldum, online izleyebildiğim tüm bölümleri de iki günde bitirdim. Hakkında ancak yazabiliyorum ama ben bu yuvarlak kediyi pek çok pek çok sevdim ^x^


Yusyuvarlak bir kedi ile ailesinin ve komşularını anlatan 2 buçuk dakikalık mini minnacık bir anime serisi. Japonların günlük yaşayışları hakkında da insana güzel bir fikir veriyor. Henüz doğadan bağlarını bizim kadar koparmamış olmaları örneğin hoşuma gitti bayaa.


Bu tarz animeleri gerçekten çok seviyorum. Tam benim espri anlayışıma hitap ediyor. Komedi ile şirinlik ve üzerine bir doz da acı gerçekler.. 



Bu postu bugün paylaşma sebebim, ofiste ara sıra laptopla aramda uyumayı seven ve bu hareketiyle kalbimi eriten Pascal da olabilir tabii ^x^



sanırım kediler gerçekten de insanın sivri köşelerini yumuşatıyorlar  


No comments: