Thursday, November 20, 2014

22

hello
.
bugün denk geldi bir şey okudum; aşık olmanın bağlantı kurmak ihtiyacından doğduğuyla ilgili bir cümle. yani, düşünüyorum da, bağ kuracak bir şeye ihtiyacım varsa, ki olabilir insani bir ihtiyaç olduğunu düşünüyorum özellikle benim gibi duygusal yokluk çeken biri için, bağ kuracağım bir şey bulabilirsem işler iyiye gider. örneğin bir köpekle, ya da bir arkadaşla.. sanırım yaşayan bir şey olması gerekecek (keşke gerekmeseydi, yaşayan bir şey nereden bulacağım hff) bağ kurabilirsem, kendimi daha iyi hissedeceğim sanırım. 
.
bu arada yine denk geldi şu 22 şarkısını dinledim.. sözler aklımda döndü durdu: It's sad but it's true how society says her life is already over
There's nothing to do and there's nothing to say
'Til the man of her dreams comes along
Picks her up and puts her over his shoulder
It seems so unlikely in this day and age
bir an çok sinirlendim ve yalnız olduğum için çok memnun oldum..  kim bir erkeğin gelip onu omzunun üzerine atıp parlak geleceğe götürmesini bekliyo hea??? don't even bother coming.. yalnız olduğum için kendimi daha iyi hissettim. erkek düşmanı olucam bu gidişle ama sorun değil. zaten pek sevilecek birini tanımıyorum hehehe pislikler :) 
.


.

.
eve gelirken gerçekten çok büyük ve simsiyah bir kedi gördüm ve gözleri çok tuhaf parlıyordu. nedense onun shapeshifter felan olacağını düşündüm ve gözlerimi bir müddet ondan ayırmadım. o da gözlerini benden ayırmadı. gergin ya da korkmuş da değildi. bir süre birbirimize baktık. onun şekil değiştirmeyeceğine emin olunca ben yürümeye devam ettim. 
.
bir yiyecek olsam lokum olurdum. ya da marşmelov 
.
sonuç olarak; insanın kendinden kaçamaması ne kötü, özellikle de kendinden bu kadar sıkılmışken. 

3 comments:

spawn61 said...

"Bir mutluluk kapısı kapandığında diğeri açılır. Ancak, biz kapanan kapıya o kadar uzun zaman bakarız ki bizim için açılmış yeni kapıyı görmeyiz."

Helen Keller

senaaaaa said...

bu sözü beğendim ama tam da benim durumuma uygun değil. ayrıca yazdığım kadar depresif biri de değilim :)

spawn61 said...

:) insanların, özellikle yazanlarının, yazıldıkları gibi okunmadıklarının farkındayız matmazel:))