Saturday, October 25, 2014

2 Broke Girls


Bu diziyi sadece zaman geçirmek için izlemeye başladım ve gerçekten de hiç önemsemedim, yani dizi açıkken mutfağa gidiyordum, başka şeylerle ilgileniyordum. Kısa olması ve komik olması iyiydi bir de her bölümün sonunda ne kadar para biriktirdiklerini (ya da kaybettiklerini) görmek iyiydi ama beni pek çekecek bir dizi gibi görünmüyordu, yine de bir şekilde 3. sezona kadar gelmiştim. Sanırım 3. sezonda kızların arkadaşlığı beni gerçekten etkilemeye başladı, gitgide bağlandım. Aslında arkadaşlıkları ne kadar hoşuma gitse de biriyle hem evde hem işte 7/24 zaman geçirmek korkunç birşey olurdu diye düşündüm. Anyway 3 sezonu da devirdim ve aslında fena dizi de değildi yahu dedim :) 
Bir şey daha var...


Kat Dennings... Bu kadına hayranım, aşığım, harkulade bir yaratık, bu bir kadınsa biz neyiz acaba vay arkadaş...

No comments: