Thursday, July 03, 2014

Erkekleri tanıyor musun?


Bu soruyu ben sormuyorum, bana sordular bugün.
Erkekleri tanıyor musun? Yani ne yalan söyleyeyim.. Çok yakınen tanımıyorum. Ne zaman yakınlaşıp tanımaya çalışsam üzüyo beni şerefsizler.
Ben yalnız bir kadınım. Erkek deyince aklımda bir imge oluşuyor. Türk erkeği deyince aklımda bayaa canlı kanlı bir görsel oluşuyor. Ama onları ne kadar tanıyorum? Pek değil...
Türk erkekleri hakkında öğrenmemiz gereken bir iki şey var sanırım. Ben bunları tecrübe ede ede (hatta kafama kakıla kakıla, kalbime sivri uçlu taşlarla kazınarak, o derece diyorum) zaman içinde öğrendim. İsterim ki erkek cinsiyle ilişkilerinde acemi olan diğer arkadaşlar bunları şimdiden bilsinler.

1- Kaçan Kovalanır
Hem de ne kovalanır. Bu erkek cinsi (teşbihte hata olmaz) adeta git getir oğlum komutu almış bir Çomar gibi, dili dışarıda kovalamaya bayılır. Gerek naz yapan sevgilisi olsun, gerek sokakta laf attığı peşine düştüğü kadın olsun, onun için fark etmez. Hedef gözetmeden uygun bulduğu her kadını kovalar. Kovalamaca, anladığım kadarıyla bunların en sevdiği oyun. Siz de bu oyunu kuralına göre oynayın. Benim gibi kerizlik edip yakın durmayın hoşlandığınız adamlara. Arayıp sormayın, bir şeyler teklif etmeyin. Ulaşılamayan kadın olun ki kıymete binin. Asla elinin altında olmayın. Aradığında da müsait olmayın. Benim gibi depar atarak da kaçmayın. Elvan Abeylegesse'ye bağlamayın. İki adım ona doğru atın beş adım kaçın. Dönün bi arkanızdan bakın. Sonra bi daha kaçın. Sonra da artık frizbi mi oynarsınız ne yaparsınız.. Adamlar Çomar diyorum ya size. Onu bir Mert, Ahmet, Mustafa, Serkan gibi değil, bir Karabaş gibi düşünün. Sevimli bir kuçu.. Yeter ki mesafenizi koruyun, içinizi dökmeyin, ona bağlandığınızı, sevdiğinizi fazla belli etmeyin.

2- Göster ama Verme
Şaka gibi, ama değil. Yani ver tabi o senin bileceğin iş ama, ilk geceden değil. Bekle, beklet, süründür hatta biraz. Sakın ola, hele bi görüşelim, tanışalım, ten uyumumuza bakalım, sonra birbirimizi anladıkça, aramızda bir bağ kuruldukça ilişkimiz derinleşir ve sevgili oluruz deme. İlk buluşmada gelip beni anamdan babamdan iste de, bunu deme. Avrupalı mısınız siz???  O adam seni kafasında bir yere koymak istiyor. Seni oraya koyacak ve sonsuza kadar sana öyle davranacak. E Türk erkeğinin namus anlayışı, malum.. En radikal, en marjinal olanından bile, evleneceği kız kriterleri duyacaksın, şaşırma.. o piercingli diline hiç yakışıyor mu bunlar sevdiceğim deme sonra. Sana saygı duymasını istiyorsan cinselliği bir süre ertele. Ve yaşarken de hayatınızın normal bir akışı değil de büyük ve çok özel bir ödülmüş gibi davranmayı unutma.

3- Net Ol
Neden mi? E anlamıyolar??!! Çok açık ve net ol. Hiç bir şeyi kendi kendine anlamasını bekleme. Anlamayacak çünkü. Ona ne yapmasını istiyorsan tam olarak onu söyle. Pat pat söyle yani, kırarım diye çekinme. Hiç bir şeyi ima etme. (Zaten çok çirkin bişey, şarkılı imalar felan yapan kızlar var, gözünü seveyim onlardan olma) Çiçek mi istiyorsun? Bana çiçek al de. Bu kadar. Bu arkadaşların kapasiteleri belli, çok incelikli şeyler bekleyip, sonra üzülme.

4- Neşelen!
Bahsettiğimiz şey, bizden olmayan bir cins. Önce bunu bil. Olayı içselleştirme. Fazla önemseme. Benim gibi tüm kalbinle sevme, abartma, körü körüne bağlanma. Evet bizi bazı yönlerden tamamlıyorlar. Biz de onları tamamlıyoruz. Var olmaları güzel. Ama onlar olmadan da gayet iyiyiz. Dünyanın yarısını bu cins dolduruyor. Kendine göre bir tane bulabilirsin. Bulamazsan da ne olmuş yani? Ne olursa olsun neşeni korumaya bak ^x^


2 comments:

Havva Peynirci said...

senaaaa çok yaşaaa
çok eğlendim çok akşam akşam kahkaha attırdın bana:)
bayıldım o maddelerin tümüne,
aslında işin özü kadın olmayı bilmek değil mi?
sevgiler

senaaaaa said...

beğenmene sevindim :)
ben aklımdan geçenleri ve gözlemlerimi yazdım sadece.
sevgiler ^x^