Sunday, July 20, 2014

Chanel - Rüya Gibi Bir Hayat


Ben bu kitabı, Avrupa'nın değiştiği yıllarda ayakta kalmaya çalışan güçlü ve çalışkan bir kadının hayatını okumak için aldım. Kitap tam br fiyasko.. İlk yarısı zaten Kemalettin Tuğcu'ya bağlamış, Coco Chanel'in hayatını mı okuyorum Yumurcak Köprü Altında mı belli değil. Acitasyon, karalama, kötü anlatımla birleşince çekilmez bir kitap oluyor. Rüya gibi bir hayat evet ama kabus.
Kitabın söylediği de şu, Chanel bir erkeğin metresi olmasa ve parasını kullanmasa hiçbir şey yapamayacakmış. Piii... Hiç sevmedim. Hiç.

2 comments:

gültekin said...

Avrupa'nın değiştiği yıllarda ayakta kalmaya çalışan güçlü ve çalışkan bir kadının hayatı için mini dizi Mildred Pierce'i tavsiye ederim;)

sinemada ve kitaplarda esen Chanel rüzgarı ben de pek merak uyandırmıyor; no5 daha merak uyandırıcı:) Marilyn Monroe'ya sormuşlar geceleri ne giyiyorsunuz diye, o da hiçbir şey sadece chanel no5 demiş:)

senaaaaa said...

hahaha Marilyn Monroe'un o sözünü duymuştum :)
Mildred Pierce, tamamdır :)