Tuesday, December 24, 2013

dün vapurda giderken kitap okuyordum, dalmışım. başımı bi kaldırdım, vapur iskeleye yanaşmış ve büyük çoğunluğu da inmiş üstelik. toparlanıp kalktım, yan koltukta uyuyan bir çocuk var. etrafa baktım görevliler nasıl olsa gelip uyandırır diye, gelen giden de yok. döndüm dışarı baktım, son yolcular iniyor. gittim yanına hafifçe kolunu dürttüm. uyanmıyo... allahımm... biraz daha sert dürttüm. oğlum kalk yerine yat diycem ben de tuhaf bi moda girdim. uyandı. gözler kan çanağı. etrafa bakıyo ama nerede olduğunu anlayamıyo belli. vapur yanaştı dedim. teşekkürler deyip fırlayıp gitti bir anda :s kaldım tek başıma. beşiktaştan insanlar vapura binmeye başlamışlardı artık. afedersiniz diye diye kalabalığı yararak indim. 

No comments: