Monday, November 04, 2013

wc

biraz canım sıkkın blog.. bugün yanlışlıkla erkekler tuvaletine girdim.. 
bizim tuvaletimizle erkekler tuvaleti yanyana. biraz dalgındım belki bilmiyorum, o koridorda yanyana o kadar çok kapı var ki, söylesene bu kadar tehlikeli bir bölgeye bir sürü kapı yapmı
şlarsa ve bir gün yanlış kapıdan içeri girmişsem suç benim mi?? hea?????
tuvaleti kullanmayacaktım, sadece ellerimi yıkayacaktım. içeri girdim ama bi tuhaflık seziyorum. ne oldu
ğunu tam anlamıyorum ama tuvalette bir tuhaflık var. ışıklar gidip geliyo bir ampül çalışmıyo. neyse ellerimi yıkıyorum bi yandan da kendi kendime diyorumki: ulan burası niye bu kadar pis.. 
yerler felan çamur pislik içinde görsen... hayret yani kızlar temizler sürekli burayı pırıl pırıl olur..
neyse ben ellerimi yıkamayı bitirmi
ştim ki kapı açıldı. kapıda bir adam duruyor. benim ise aklımdan geçen ilk şey: adam yanlış gelmiş. 
adam bana bakıyor ben adama bakıyorum. gayet de bakıyorum hani, evet ne var?? tuvaletine de girerim, yaparım da nedir? der gibi.. adam anladı benim nasıl bir mal olduğumu sanırım, sonunda şöyle dedi: yanlı
ş mı geldiniz acaba? ve kapıyı açıp eşşek kadar erkekler tuvaleti tabelasını gösterdi.
küçük bir çığlık attım.
dışarı çıktım. adam bir de, bişey mi gördün diyip pis pis gülmez mi.. ben y..ya..yanlışlıkla... diye kekelemeye başladım, başından sonuna mantıklı düz bir cümle kuramıyorum ama, şoktayım sanırım. meğer tuvalette de biri varmış, sifon çekildi ve dışarı çıkan adam abi nooldu dedi. 
ben sapık de
ğilim diye bağırıp kaçtım.
yarın istifa etmeyi dü
şünüyorum 


No comments: