Wednesday, October 23, 2013

here in my garden of shadows

yılın en sevdiğim zamanı geliyor 
http://www.youtube.com/watch?v=dIYZ1Ej_Dzg
ve ben birini sevdiğim için neredeyse özür dilemek zorunda kaldığım zamanları düşünüp kadehimden bir yudum alıyorum. içten içe gülümsüyorum. hatta dıştan da hafif bir gülümseme var. bu kötü bir gülümseme. yani, daha çok, sizin için kötü. siz zavallılar için, tam bir yıkım... gözyaşı ve keder... karanlık ve soğık sokaklarda geçireceğiniz uzun ve yalnız geceler... ruhlarınızı çalacağım, gözlerinizi oyacağım ve kalplerinizi göğüslerinizden söküp üzerinizde adınızın yazılı olduğu kavanozlarda saklayacağım korkunç ve karanlık günlerin geldiğini hissediyorum. bir yudum daha alıyorum. evet açık açık gülebilirim sanırım. tam bir kötü olamadığımı biliyorum, yine de kötülük potansiyelimin farkında olmam ve kötülük yapanları anlamam bile bana yetiyor. keşke kalpsiz bir canavar olsaydım.. yine de halimden memnunum. bir yudum daha alıyorum kadehten. beni bilirsin, içtiğim şey yeşil ve üzerinde buharları tüten taze yarasa kanı olmasa böyle konuşmam. 

No comments: