Wednesday, April 03, 2013

where is waldo ?

pazar günü arkadaşları gelmişti, biz seninle yarın görüşsek olur mu? dedi. olur dedim. pazartesi kalktım, giyindim, saçlarımı yaptım, makyaj yaptım, çantama tarak, parfüm, envai çeşit ruj attım, akşama kadar haber bekledim. haber gelmedi.
eve geldim kös kös üzerimi çıkardım. sonra aradı bir sürü şeyler olmuş, ondan arayamamış. açıklama yaptı. peki dedim.
salı günü onu aradım, çalışıyorum, ben seni sonra arayayım mı? dedi. olur dedim. bekledim, bekledim. telefonu tuvalete giderken bile yanıma aldım. aramadı.
bugün çarşamba. bir yamuk daha yapmasını bekliyorum. ondan sonra sena nerede, where is waldo'ya dönecek.
neyse sonra görüşürüz, yani görüşürüz derken, belki bir gün bir yerde görüşürüz, rastlaşırız, dünya küçük..

3 comments:

Peitho said...

ne güzel blogun var. ne güzel okuyorsun. sen ne güzel şeyler izliyorsun. bir sürü yazı içerisinde de bunu seçip yazmam? çünkü bence de, waldo sen neden burada değilsin? :(
çok özel olmazsa eğer, sorabilir miyim, nerede?

senaaaaa said...

buradayım buradayım :)

Peitho said...

dünya küçük, rastlaşırız, deyince yakınlık-uzaklık ilışkisi olarak algıladım. of! ben bu ara her şeyi yakınlık-uzaklık ilişkisi olarak algılıyorum. (gözümde bi damla göz yaşı...) sandım ki, sen buradasın ama o uzakta. ama galiba öyle. o nerede? italya dersen, sana sarılıp ağlarım. sdhdjh sarhoşum da biraz, sori.