Friday, April 12, 2013

Sleep Tight


İnsanı gerim gerim geren, muhteşem müziklere sahip bir İspanyol filmi.
Bir binanın apartman görevlisi olan Cesar, mutsuz. Çok mutsuz. Mutsuzluğu o kadar büyük ki başkalarını da içine alıp yutuyor. Ve aynı apartmanda yaşayan Clara, mutlu bir kadın. Ona sürekli gülümsüyor, sanırım Cesar'ın sinirlerini bozacak kadar çok gülümsüyor. (inanın Cesar'ın sinirlerini bozmak istemezsiniz) Cesar'ın artık tek bir amacı var Clara'yı mutsuz etmek.


“Mutluluk. Benim sorunum işte bu. Mutlu olamıyorum. Hiç olmadım. Başıma iyi şeyler geldiğinde bile mutlu olamıyorum. Her sabah gözlerinizi hiç motivasyonunuz olmadan açmanın ne demek olduğunu tahmin bile edemezsiniz. Tek bir sebep için harcadığım gayret. Sadece bir sebep. Her şeyin yok olmasını engellemek için bir sebep. İnanın bana elimden gelenin en iyisini yapıyorum. En iyisini. Hem de hayatımın her günü.”

No comments: