Monday, March 25, 2013

haftasonu tahmin oranları

Cuma akşamı, G. ile buluştuk. Kader bizi aynı zamanda aynı kampüste olmamıza rağmen Almanya'da değil de Türkiye'de karşılaştırdı. Daha tanışmadan G'nin dünya tatlısı bir kız olduğunu hissetmiştim. Sakin sakin konuşan, akıllı, bilgili, anında sevdiğim biri ile tanışmış oldum böylece.
G.'den ayrıldığımda Z.'nin her zaman gittiği viking barına gittim. Barda M. vardı. M.'nin iyi ve kibar biri olduğu ama benden pek hoşlanmadığını hissettim. Yine de M. ile de sonunda tanışmış olduk.
Cumartesi günü boğazda birbirinin aynı gibi gelmeye başlayan teknelere giderken, bugün boğazımı şişirecek soğuk algınlığıyla tanıştım sanırım.

Pazar günü Toto'nun fotoğraflarıyla ilgilenirken yanımıza V. geldi, V.'nin en az 10 yaş genç gösterdiğini anladım ve onun da çok neşeli ve iyi biri olduğunu düşündüm, onunla da böylece tanıştık.
Toto'dan ayrıldığımda M. ile yeniden buluştuk, akşam da biraz daha konuşunca,  M.'nin sandığım kadar kibar ve iyi olmadığını, ve galiba benden hoşlandığını anladım. 

Akşam teyzeme gittiğimde, önceden tahmin ettiğim gibi Ş.'nin ona zorluk çıkaracağını öğrendim.
5'te 4'ünü bildiğim tahmin oranlarımla karşındayım blog.

No comments: