Saturday, February 09, 2013

Cracks


1930'ların İngilteresinde, kuş uçmaz kervan geçmez dağ başındaki bir kız okuluna İspanya'dan bir aristokrat kızı gelir. Nakil öğrencinin yaşadığı zorlukları, sert kızların grubuna dahil olma ve uyum sürecini izleyecekken, ruh hastası ve sapık yüzme öğretmenleri yüzünden çok daha vurucu ve farklı bi hikaye izliyoruz.
Eva Green'in oyunculuğu müthişti diyeceğim ama öğrenci kızların da aşağı kalır yanı yoktu aslında. Gençlik, kadınlık, ihtiras, kıskançlık, saflık, masumiyet ve yitirilmesi.. Dönemi de çok güzel vermiş, sanat yönetmeni müthiş, birbirinden güzel kareler..
Ben filmden çok etkilendim ve sanırım ben kadınlıktan korkuyorum. 14-15 yaşındaki kızların bile içinde var olan o "kadınlık"tan korkuyorum.
Son olarak; çocuklarınızı yatılı okula göndermeyin lan !

No comments: