Tuesday, July 03, 2012

yoksa hayallerimin makyaj temizleyicisine kavuştum mu?

En son adını hatırlayamadığım bir markanın makyaj temizleme mendilini alıp, kebapçılarda dağıtılan kolonyalı mendili ambalajlayıp bize ittirdiklerini anladığım zaman, "bundan sonra doğru düzgün makyaj temizleme şeysi alıcam, hemen internetten araştırıcam, kesinlikle öylesine bir ürün kullanmıycam, zaten makyaj çok zararlıymış, hiç yapmazsam hiç temizlemek zorunda da kalmam" gibi düşünceler içine girmiştim.
Diadermine'in bu makyaj temizleme sütünü bırak araştırıp almayı, ben almadım bile zaten, kardeşime "bişi alıver işte" diyerek aldırdım.
Ve fakat bu kadar memnun olmasam, vıcık vıcık kız blogları gibi buralara da yazmazdım blog, bu nasıl bir temizleyicidir. O adındaki "ekspres 3 ü 1 arada" başlığı insanı inceden kıllandırsa da, yumuşacık, sildikten sonra suratını germiyor, yüzünü temizleyeceğim diye hunharca cildindeki bütün nemi yağı suyu emmiyor, kokusu da hafif, güzel. Hem yüz, hem göz makyajını silebiliyorsun. Tanrım..

No comments: