Saturday, July 21, 2012

Piç


Bir ara aforizmalar kitabı mı la bu diye korkmadım değil. Hakan Günday, Zargana'dan sonra saygı duyduğumuz bir arkadaşımız. Piçler hakkındaki düşüncelerim ise kesinlikle açık; geyikleri güzel, işe yaramaz tipler. Umrumda olmadı yani, nedir piçler şöyledir böyledir bir yüceltmiş, bi yerin dibine geçirmiş, amaaan büyütülecek mevzu değiller bence. Oturup bunlarla geyik yapıcaksın öğrenci evlerinde felan, sohbetleri muhabbetleri içmeleri güzel bunların. Başta hayatları olmak üzere herşeyi harcıyorlar. Peki. Ama bu beni niye etkilesinki? Bana hiç "ouuff aabi adamlar mütiş yeaa" dedirtmedi. Yani kötü olduklarını da düşünmedim, enteresan ve talihsiz seçimler dedim yer yer, ama yaşam tarzlarından pek de etkilenmedim. Sonunu okuyunca hele ohooo abicim bi tanesi hariç hepsinin bizim kullandığımız anlamda piç olduklarını düşündüm. Öyle anneyi arayıp beni kurtarın demekler felan, nooldu, buraya kadar mıydı? tçık. beni hiç etkilemedi.

No comments: