Wednesday, July 04, 2012

failure





Kırk yılın başı, nasıl bir özgüven ve öküzlüğe dayanarak bilmiyorum ama facebooktan hoşuma giden bir çocuğu dürtüyorum. O da beni geri dürtüyor anında. Hemmen ardından bir mesaj geliyor: Kediyi mi merak ettin? Allah allah, ne kedisi lan. Neyse, ben terbiyesizliği iyice ele aldığımdan ve ne utanmam ne arlanmam kaldığından, yok kediyi değil seni merak ettim daha çok ehere mehere yazıyorum. 


Meğer çocuk ortak arkadaşlarımızdan birinin ev arkadaşı sanmış beni, kız bir kedi bulmuş da bunu ona vermiş de, açıklamalar olaylar olaylar... allahım... neden... 




neyse zaten facebook hesabımı kapatmayı düşünüyordum

4 comments:

OnTheRoad said...

arada böyle çılgınlık yapmaktan ne çıkar, kısmetin nereden geliceği belli mi olur ahah :)

senaaaaa said...

yo ben zaten facebook hesabımı kapatmayı düşünüyordum, sorun değil, gülmeyin, ühüü

Eylem said...

Bence sevimli bir hikaye:)

senaaaaa said...

sevimli hikayelerden romantik hikayelere geçiş için nereye başvuruyoruz?