Saturday, May 05, 2012

bütün heroes toplandık toplandık toplandık


biliyorum ben de iyiden iyiye 17 yaşındaki erkek zevklerine sahip olmaya başladım ama valla çok eğlendim blog, mesela bu kadar oyuncuyu doldurdularsa kesin film bok gibidir diye düşünüyorsun ya, değildi!  evet klişeydi, evet yer yer saçmaydı, amaan hollywooddu işte.. bu filmi 10 yaşından beri bekleyen insanlar var blog, süperkahraman diyorum sana herkes var, herşey dozundaydı, esprileri mütişti hatta sana hulk diyorum başka bişi demiyorum.
--spoiler--
hulk'ın lokiyi yerden yere vurması
hızını alamayan hulk'ın thora bi tane geçirmesi
hulk'ın ironman'i uyandırması
ironman'in zaten başlı başına kendisi
banner'ın ben her zaman öfkeliyim demesi
yüzüklerin efendisine yaptıkları 1 değil 5 değil 10 değil göndermeler
"there is only one god and i am sure he doesn't dress like that"
captain america'nın fury'e bahşiş verişi
black widowun lokiyi kuş gibi öttürmesi
loki'nin ironman'in göğsüne asasını vurup genelde çalışırdı böyle olmazdı diye şaşırması, bizimkinin de haa arada böyle arızalanırlar ya performans hatası olur öyle demesi
captain amerikanın ben espriyi anladım diye atlaması
daha gider bu...

No comments: