Sunday, April 29, 2012

hurt


bu hafta canımı çok yaktılar blog..
kötü insanlara karşı ne kadar savunmasız olduğumu anladım bu hafta.
belki bugün ağlamam diye sabah bir umutla eyeliner sürdüm.
çünkü ajansın arka tarafındaki o çardakta tek başıma oturup çok ağladım.
yine en çok kendime kızdım, hatanın çoğunu kendimde buldum.
kabuğuma çekildim, korkunç birisi olduğuma ve iyi şeyleri hak etmediğime karar verdim..
ne kadar antipatik olabileceğimi ve neden sevilmeyeceğimi düşündüm..
sonra, dünyanın en yalandan özür mesajını aldım
bir insanın hiç tanımadığı, hayatında bir kere bile görmediği, hiç oturup konuşmadığı birine neden kötülük etmek isteyeceğini anlayamadım bir türlü
yanındaki insanı uyarmak istedim
a terribly mean person, bir başkasını üzmek için kötülük tasarlayabilen, bunun için yalan söyleyebilen, yalanında ısrarcı olabilen, hadi kibarlığı bir kenara bırakalım a fucking whore diyebileceğimiz birisi, çok canımı yaktı
yine de dün sabah, "hayat" diye başlayan bir cümleyi, "çok güzel" diye bitirebildim.

http://fizy.com/#s/19h4rf


No comments: