Sunday, April 01, 2012

does not have to be like that















6 comments:

Eylem said...

senaaaa naber:) bu post'un altına alakasız olacak ama, açlık oyunlarını okudum ve hatta filmine de gittim ve açıkçası filmini de başarılı buldum. İkinci kitabı da aldım:)çoook tşk, kendine iyi bak

senaaaaa said...

eylem; kitabı okumana sevindim, seninle birlikte 5 kişiye okutmuş oldum :)
2. ve 3. kitaplar içinde küçük bir eleştiri yazısı yazmıştım http://senapasin.blogspot.com/2011/02/aclk-oyunlar-atesi-yakalamak-alayc-kus.html şurada bulabilirsin.
filmi henüz izlemedim ama olumlu eleştiriler aldığını duydum.
seni buralarda görmek güzel ^x^

Eylem said...

film cidden güzel... kitabı okumadan gitsem beğenir miydim bilmiyorum ama... bu aralar ilham perimi kaybettim ve çok da yazasım gelmiyor...arada bişeyler yazıyorum o kadar... mayısta hindistan yollarındayım, var mı aklından geçen bir şey:) ne istersin:)

senaaaaa said...

öncelikle hindistan gezinin çoook güzel geçmesini isterim.
bir de, dert olmazsa ve aklına gelirse kartpostal isterim ^x^

(bu arada annem de yıllar önce hindistana gitmişti,hatta bir hint düğününe gitmişti, bunun çok acayip geyiğini yapabiliriz gibi hissediyorum )

Eylem said...

Kart işi tamamdir:) döndugumde mutlaka konusalim o zaman:)

senaaaaa said...

oley ^x^