Monday, March 12, 2012

saturday night fever

cumartesi akşam buluşmadan önce:
kız - hangi arkadaşınla buluşuyorsun? nerede olacaksınız? yakışıklı mı? ne iş yapıyo? nasıl birisi? tabii ki geliyorum! wuhuu!
erkek - sena nereden çıktı şimdi yaa takılıcaktık biz ikimiz işte uff, neyse tamam sen bilirsin.

cumartesi akşam buluştuktan sonra:
erkek - sena ya çok tatlıydı, senden numarasını istesem? çok hoşlandım ben ondan ya, sence o da benden hoşlanmış mıdır, hayatında biri var mı, sana bir şey dedi mi?
kız - sena şu salağı al başımdan, facebooktan eklemiş, saçma sapan mesaj atıp duruyo, ıyy hiç tipim değil yani...

7 comments:

OnTheRoad said...

hazin son..

senaaaaa said...

evet ben de şaşırdım niye böyle oldu diye

Hakan said...

Arka plan olmamış sanki

senaaaaa said...

kesinlikle. nasıl bi şekil yapsak bu bloga?

Çağıl BİRAY said...

eski hali gayet iyiydi :)

Hakan said...

Ben tanışmanın/tanıştırmanın arka planından bahsetmiştim, hikayenin altı dolu değil sanki :P

Şaka şaka bu yenisi de gayet harikuleyt olmuş bence...

senaaaaa said...

Çağıl; bu halini beğenmedin mi yağ
T-T tamam nası olsun, nasıl yapayım?

Hakan; olay tamamen gerçek, blog için de önerilere açığım
(hatta blogspottan sıkıldım artık, zaten doğru düzgün birşey yazdığım yok, blogların eski tadı yok, tumblra mı geçsem, wordpresse mi geçsem, başka bişi mi yapsam gibi düşüncelerim de vardı, bakalım sonu ne olacak bu blog sayfasının)