Monday, January 30, 2012

members

beni sizler yarattınız, diyemeyeceğim,zira ben hep vardım ve uzun bir süredir burdaydım, siz de bir ara fark ettiniz demek ki. iyi de ettiniz.
evet blogum yavaştan bir fotoblog olmaya başlamışken, gün itibariyle 102 takipçim olduğunu gördüm. (üstelik sıkı sıkı takip etmeyin beni diye tembihlememe rağmen) çok önemli değil ama, kafamda 100. takipçime özel bişi yaparım gibi bi düşünce vardı (daha önce de dandirik bişi yüzünden bi takipçime hediye göndermiştim mesela, sonra o takipçim o hediyeyi kaybetmiş allamyareppim.. ehm... neyse)
blogumla o kadar ilgilenmiyorum ki 100. takipçiyi kaçırmışım. 200. takipçiyi de zor görürüm zaten demek ki hediye işi yalan oldu hehehe avcunuzu yalayın. şaka şaka. hepinize teşekkür ediyorum şu mıymıy halimle bile buralarda bakınacak/okunacak bişeyler olduğunu düşünmüşsünüz demekki.. sağolun var olun.
blogu yorumlara açmak, herkesin okuyabileceği bir sayfanın olması beni hem mutlu hem tedirgin ediyor. belki de gerçek adımla son derece kişisel bir blog açacak kadar salak olduğum içindir. blogları üzerinden para kazanan, kişisel hiçbirşeyinden bahsetmeyip tematik takılan, sonrasında kitaplar yazan, blogu sayesinde meşhur olan kişileri çok garipsiyorum. bana reklam almak bile ayıpmış gibi geliyor. hayatını pazarlamaya çalışmak gibi birşey.
neden böyle bir açıklamalar silsilesine girdim onu da bilmiyorum. neyse. son olarak şuna dikkat etmenizi tavsiye ediyor ve gidiyorum: please remain on the other side

No comments: