Saturday, January 14, 2012

Küçük Mucizeler Dükkanı

Mustafa'nın yeni yıl hediyesi olmasa, böyle bir kitabı elime bile almazdım. Ve ilk olarak elime alınca da (tüm o sevinçten ve kargo paketinden çıkan herşeyle tek tek ilgilendikten sonra) kesin bi kadın bi dükkan açıyodur (benim tahminim cupcake yönündeydi) oraya takılan farklı 3-4 kadının hayatını değiştiriyodur dedim. Cupcake hariç hepsi de tuttu, kitap bu kadar.
Bu kadar.Hem hediye olduğu için, hem Keşan'ın tek kitapçısı tarafından önerildiği için (Keşanlılar, üzgünüm) hem de belki yarım kalan örgü battaniyemi bitirmek için gaz verir düşünceleriyle bir şans tanıdım, hatta bir şans daha ve bir şans daha tanıdım ama oha yani. O kadar klişe o kadar uyduruk, o kadar salak bir kitap.
Yazarı da alzaymır galba yazık, her bölümde aynı şeyleri tekrar edip durmuş.
55 yaşının üstündeyseniz, Türk dizilerini severek izliyorsanız ve örgü örmekle çocuk doğurmak hayattaki tek tutkunuzsa, bir şeyi bir seferde anlayamıyorsanız, biraz geriden geliyorsanız, o zaman siz de bu kitaba bir şans verin.

2 comments:

Asayra said...

ya varya yok böyle birşey yorumu görünce hem almaktan vazgeçtim hemde böyle yalın böyle güzel böyle harika bir anlatım böyle akşam akşam hiç gülmemiştim yaa süpersin :) ne diyebilirim bilmiyorum anneme okdum yorumunu gülmekten öldük süper anlatmışsın yorumuna sağlık

senaaaaa said...

eheheh teşekkür ediyorum :) anneye selamlar