Tuesday, December 13, 2011

Erebos ve Eğlencenin Eğlenceli Tarihi


Malum ben lisede geçen şeyleri okuyamıyorum. Lisede geçiyor diye, müzikal sevmeme rağmen Glee'yi izleyememiştim mesela. Neyse, dediğim gibi liseli varsa içinde, ya hemen ölücek felan ya da bişey olucak, uzun uzun liseli okuyamıyorum. Bu kitapta nasıl dayandın dersen blog, tamamen liselilerin salaklıkları üzerine kurulu olduğu için bi şekilde gitti. Aslında akıcı bir kitap, bilgisayar oyunu bağımlılığı ve insanı yavaş yavaş ele geçirmesi iyi işlenmiş, onun dışında bahsedilen oyunun grafikleri nasıldır acaba diye de bir merak uyanıyor insanda.



Cümleye bu şekilde başladığıma inanamıyorum ama; bizim zamanımızda ansiklopedi okumak diye bir olay vardı, özellikle resimli ansiklopediler vardı ki, müthiş! dinazorlardan, çeşitli kültürlere, ilginç bilgiler, dinler, garip hastalıklar, hayvan türleri, mitolojik hikayeler, yenilebilen kök bitkiler, icatlar, tarihteki önemli kişiler... Ödevin için lazım olan sayfaya gelene kadar ödev konunu unutup dalıp giderdin. Eğlencenin eğlenceli tarihi, tam bu ansiklopedi tadında bir kitap olacakmış ama yazım ve imla yanlışları, saçma çevirileri ile maalesef beni kendinden soğutmayı başardı. Bu özensizliği yapan yayınevinin İş Bankası yayınları olması daha da üzücü...

No comments: