Saturday, November 05, 2011

İnsanlarla özellikle yaşıtım kızlarla konuşunca, gelecek planlarının ve çocuk-koca-mutlu yuva isteklerinin nasıl arttığını gözlemliyorum. Bana sorduklarında ise ne cevap vereceğimi bilemiyorum blog.
Ben birisinden hoşlanacağım bir gün, o da benden hoşlanacak ve sonra birlikte olacağız ve herşey yolunda gidecek ve birbirimizi seveceğiz ve herşey hala yolunda gidecek ve evleneceğiz ve herşey hala o kadar yolunda gidecek ki bir de çocuk yapacağız... bu imkansız bileşenler, evrenin az sayıda kişiye göstereceği türden tesadüfler.. ben de coca colanın formülünü bile deneye deneye bulmaya inanırım da böyle birşeyi şu saatten sonra yaşayacağıma inanamam, so sorry..
as you see, blog, 28 öyle bir yaş ki.. insana olgunluk denen şu iğrenç şeyi veriyor ve seni gelecek denen korkunç olaylar olasılığını düşünmeye zorluyor..
Ben de öküz değilim tabii, kendimce düşündüm nasıl olur diye. Genel istek ve beğenilere uymasa da, kendimce bir hayal kurdum.
(iyi giden düzgün maaşlı bir işim, evlat edindiğim, süper cool, birlikte çok eğleneceğimiz bir çocuğum ve de aşırı sevimli dev bir kedi olmasa bile, zaten kedili teyze olmaktan da korkuyorum şu filmden ötürü, bir tane petim ve bu muhteşem üçlünün yaşayacağı sık sık dostlar tarafından ziyaret edilip ps turnuvaları yapılacak, denize ve çimenlik bir yerlere yakın, tahmini moda civarlarında bir evceğiz ^x^)

Ama şimdi düşününce, ne ben böyle bir işte başarılı olmak için kendimi gösterebilirim, ne böyle ağır sorumlulukların altına girebilirim, ne yalnız yaşamama annemler izin verir, ne ziyarete birileri gelir, ne de zaten uff.. bişi diyim mi ben hayvan bile seçemem, hayvan gelip beni seçmeli o dereceyim. ve bu postu kesinlikle beni seçen ve benim seçtiğim hayvanlar temalı iki anlamlı cümlelerle bitirmek niyetinde değilim.

No comments: