Saturday, November 12, 2011

bize gelsene film izleriz

Ben hiçbir zaman erkeklerin yana yakıla eve atmaya çalıştığı bir kız olmadım ama, kekolar da benimle ilgili ciddi bir sırrı bilemediler bu sayede. Bana biri bunu dese ben giderdim! Olum niye gitmiyim ki, Hangi film? Neler var sende? Dizi de var mı? Ben hard diski getiriyim o zaman bana da atarız. Walking Dead diyolar, izledin mi? Başka güzel dizin var mı?.. hayır niye gitmiyim ki doğru düzgün bir film arşivi varsa en kral arkadaşım bile olabilir.
Arkadaş eveeet sihirli kelime...
Benim olayım budur blog. Friend Zoneda takıla takıla bugünlere kazasız belasız geldik, teyallaam. Bize gelseneymiş. Film izlermişiz. E izleyelim ne var bunda. Giderdim yani, acımam.

2 comments:

Eylem said...

Hard disk ile gitmek iyi fikirmiş yalniz:))

senaaaaa said...

ayıpsın :D