Friday, September 02, 2011

angry cookies

önce normal, basit bir kurabiye yaptım, ben kabartma tozu da koymuştum, koymasam daha iyi olurmuş tabii, sonra küçük bir su bardağının altıyla yuvarlaklar kestim.

ardından 1 paket hazır çikolata sosu yaptım ve kurabiyelerin üzerine sürdüm.

tam olarak ne yapcağımı bilmediğimden bu ıvır zıvırları marketten aldım.

ama sadece bu renkli şekerlemelerle bonibon kullandım.

bonibonları renklerine göre eşleştirdim.

şekerlemelerle üzerlerine şekiller çizdim.

gelelim diş şeklindeki jelibonlarımıza ^x^

çikolata soslu masum kurabiyelerimiz, başlarına geleceklerden habersiz, ama gözleri ve dişleri yerleştirince..

sinirli kurabiyelerimiz ortaya çıkmaya başladı! x_x

bazı jelibonların tek dişini makasla kestik ki değişiklik olsun eheh

ve biiiir sürü sinirli kurabiyemiz oldu!!! ^x^

çok ama çok sinirliler dostum!!!

bazıları sinirinden ölmüş ! x_x

doğrusu bayram kahvaltısında bayılanlarla tiksinenlerin oranı yarı yarıyaydı. bu bile kurabiyelerin sinirini alamadı...



No comments: