Thursday, February 03, 2011

take a picture of me/ and tell me what you see

Birşeyi çok merak ediyorum. Ben nasıl bir insanım. Daha da doğrusu, ben nerelerde hata yapan bir insanım? Eski sevgilim bana Hitler demişti. Beni Irak'ı işgal eden Amerikayla kıyaslamış ve beni daha korkunç bulmuştu.
Oysa benim dünyanın en narin bebeği olduğumu düşündüğü zamanları da hatırlarım.
Gerçekten böyle miyim? Zor, sıkıntı yaratan biri miyim?
Nerde yanlış yapıyorum?
Başlangıçtaki tatlı sözler ve iltifatlar gitgide yerini neden bu tarz laflara bırakıyor?
Zamanla içimdeki canavarı dışarı mı çıkarıyorum?
Her oyunda olan bölüm sonu canavarı, ilişkilerimin yeni seviyelere girmelerinden önce ortaya mı çıkıyor?
O esprili, tatlı kız nereye gidiyor?
Anlaşılmadığım, anlatamadığım şey ne?
Bana baktığında, ne görüyorsun blog?
Kendi içimin, insanlarla ilişkilerimin fotoğrafını çekebilseydim, ne görürdüm?

No comments: