Monday, February 21, 2011

mim

miskinkek'in mimini biraz geç de olsa cevaplamak istedim.

1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
iş teklifi almak- iyi anlamda şok eder
deprem olması- kötü anlamda şok eder


2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
mesela en son Accessorize'de totoroya benzeyen bi yüzük vardı, aklımdan çıkmamıştı resmen, sonunda da gidip aldım zaten. böyle görür görmez bu benim olmalı dediğim şeyler oluyor, nadiren de olsa. şimdi ise, death note şeklinde defter istiyorum.

3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
tatlı birşeydir kesinlikle

4.Uğurun var mı?
dönem dönem oluyordu, şimdilik yok.

5.Kendine en yakıştırdığın renk?
açık pembe açık mavi ve yeşil gidiyor galba.

6.En sevdiğin takın?
shetoro ! (biraz önce bahsettiğim yüzük, isim de koydum yüzüğüme evet!)

7.Takıntın?
pek yok galba

8.Bavulum çoktan hazır gitmek gitmek istediğim şehir, ülke?
rotterdam!!! onun dışında uzak doğu, fransa, britanya(komple, irlanda felan da olucak), hawai, meksika, ya aslında, bir yere gidilecekse, ben hazırım! ^x^

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım

çooook fazla

10.Solunda ne var?
cep telefonum

No comments: