Friday, February 25, 2011

küsüyorum yavaş yavaş


ve hiçbir şey istemiyorum...

5 comments:

Devrim yoldaş said...

Abla be hatunları anlamak için hatun forumları takip ediyorum da şu senin mim mevzuna kafam takıldı şimdi bu mim mevzu nedir bana açıklasana hele

Bu arada korsanlamasını da yaptım da nesse

senaaaaa said...

beni bir abla olarak görüp tavsiyemi istiyorsan;
kız forumlarına felan girme, saçmalama, bir kadını tanımanın yolu değil, bir insanı tanımanın yolu, o insanla birlikte olmaktır. kadınların hepsi ayrı birer insandır. bu da hepsinin değişik kişiler olduğunu gösterir. tamam sevgilinden ayrıldın. hepimiz ayrıldık. artık kendine gel. evet hayat böyle, bok gibi. böyle de geçicek muhtemelen. iki güzel gün yaşadın. kıymetini bil. sana düşen bu kadarmış. yapabileceğin hiçbirşey yok.


(kadınlara da çok yüklenme, ne de olsa erkek gibi bir cinsle uğraşıyorlar)



korsan mim olayı iyiymiş, bence korsan mim cevaplıycaksan, cevaplarını da bu kadar ciddiye alma.

Devrim yoldaş said...
This comment has been removed by the author.
Devrim yoldaş said...
This comment has been removed by the author.
Devrim yoldaş said...

ablam sen tanımaktan kastı yanlış anlamışın yarı kapalı toplum kadın davranışlarının inceliyom sosyolog olaraktan ki aslında senin bloguda bu yüzden takip ediyom gibi benim blogu incelersen zati 6 ayda 1 kere terk edilip 3 kere red edildiğimide görürsün kadınlara yüklenmiyorum

içimdekileri döküyorum ha bu arada cevaplarım bildiğin dalga geçme amaçlıydı beya bu arada behzatı izleyim derken saçma sapan 2 entry girmişim mazur gör

ha bu arada beni izlesene gız abla beya izleyici sayım artsın accuk valla güzel yazıom ben :)