Monday, December 27, 2010

yılbaşında napıyorsun?

bundan önceki yıllarda sürekli bi, aman yılbaşında çok eğlenelim, aman birşeyler yapalım da güzel geçsin, neşeli geçsin diye çabalar, kurulan hayaller felan.
geçen yıl çok neşeliydi, harikaydı ^x^ pek çabalamamıştım da hatta ve sanırım bu yüzden çok iyiydi.

sanırım bununla da yetineceğim.
en son önem verdiğim tarih olan doğumgünümü, yani şu meşhur 10.10.10 'u annemle mevlüte giderek geçirince, bi daha plan yapanı si...
ehm.
evet bu yılbaşında napıyorum anlatıyim. muhtemelen horul horul uyuyorum, belki de film izliyor olurum.
hiiiiç bir planım yok. hiç bir plan yapmak için uğraşmadığım gibi kimse de beni bir planına dahil etmeye çalışmadı zaten :D
valla ben 1 ocakta her zamanki gibi yeni bir güne uyanıyorum.
ne yeni yıl kararları, ne asılsız hayaller, boşuna heyecanlar, ne de saçma listeler.
zaten ne süsleme, ne kar, ne aşk var
2011'den de hiçbir beklentim yok.
2010'da ne oldu peki?
sadece büyüdüm, ve sihirli şeylere olan inancımı biraz daha kaybettim.
hooou hooou höeh...

2 comments:

justine_therese said...

anaaa resmen yalan haber:))

senaaaaa said...

hahahahahahaha
bozma kız hemen,
ayıca seni de muhtemelen yabancılıycam ve testten geçiricem şimdiden söyliyim