Wednesday, December 01, 2010

thank you for tears

aylar boyunca çok hırpalandım,
çok yoruldum, çok şaşırdım, çok çok üzüldüm

ama hiç ağlamadım
hiç

çok çalıştım,
sivrilmiş dişler gördüm,
tehditler ve iftiralar gördüm,
yanlış giden pek çok şey gördüm,
haksız yeren kazananları ve yok yere kaybedenleri gördüm
beni korkutacak kadar iyi yalancılar gördüm,


haksızlığa uğradığımı düşündüm,
ayrılık gördüm
hayal kırıklığı yaşadım,
yıkıldım zaman zaman,
yalnızlıktan öleceğimi düşündüm,
boğulduğumu sandım


kavuşma gördüm
çok eski dostlara
eski bana


sevinsem de üzülsem de sıkılsam da
çok uzun bir zamandır ağlamamıştım
hiç

sanki olan biten herşeyi kabul ediyordum
ve olması gerektiği gibi yaşamaya/düşünmeye/olmaya devam ediyorum



o kadar uzun bir süre geçti ki ağlamayalı
şaşırdım kendime


bu gece
sadece bendim,
üzgündüm de, mutluydum da, yorgundum da,
ama bendim,
yalnızdım, kusurluydum, beceriksizdim
hayalciydim, iyi kalpliydim, huzurluydum
bu halimi çok sevdim


bu gece
çok uzun bir aradan sonra ilk defa
ağladım...


http://fizy.com/#s/1mg8pa
teşekkür ederim.

2 comments:

Talisman said...

Eski bana bir de ben kavuşsam.
Kendimi uzun süredir Yüzüklerin Efendisindeki Rohan Kralı gibi hissediyorum. Hani şu Gandalf bunu uyandırmadan önceki hali..

senaaaaa said...

ne diyim, en yakın zamanda gandalfına kavuşursun inşalla :D