Tuesday, December 21, 2010

sinirlendirdiler akşam akşam

bak, insanlarla dolu bir dünyada yaşıyorsun kızım, bunu anlamış olman gerekir di mi??
mesela otobüste giderken yandaki amcanın kokusu 500 metre çapındaki bütün canlı yaşam formlarını öldürecek kadar keskin olabilir.
yanyana çalıştığınız kişiler sizi ağız kokularıyla bir çırpıda bayıltmayı hedefliyor olabilirler.
bunlar olur.
bu konuda ne yapabilirsin?


peki bugün olan neydi?
serviste şöför ve bir dallama dışında arkada tek başına oturan ben varım. ama benim varlığım bu iki kişinin konuşmalarındaki mallık seviyesinin hızla artmasına engel teşkil etmiyor. adamlar hatunlar şöyle hatunlar böyle diye saydırırken camdan dışarı bakmayı, plazalarda geç saatlerde tek başına çalışmaya kalmış kişileri incelemeyi deniyordum. küfürlü ve beyin özürlü espriler yaptıkları sırada, sıkışan trafikte, güzel renkli arabaları saymaya çalışıyordum. ama. AMA. ama susmadılar, hayır... kadınların çalışmasını eleştirmeye başladılar. bu iki beyinsiz herif, sanki düşünme kabiliyetleri varmış gibi, ağızlarını açıp rastgele çıkan kelimelerle mantıklı bir cümle kurabileceklermiş gibi, çalışan kadınlara bok atmaya başladılar.


hatunlar ekonomik özgürlüğüm var diyince evlenmiyolar abi, o yüzden biz bekar kalıyoruz. işsiz kalıyoruz hem de. tabi abi. kendilerine bi güven geliyo, bi haller oluyo bunlara. erkek istihtamını da engelliyolar. ondan sonra kapkaça uğruyolar. e o kapkaççının işini elinden alıyosun sen. yanlış mıyım abi. bi nevi ilahi adalet yani. hatunların çalışması yüzünden oluyo. inan bak, bütün suçlar yüzde elli düşer. adam aç, ihtiyacı var, hatun bunun işini alıyo, naapsın abi. yanlış mıyım.


vay arkadaş! kapkaçı da hak ediyorum yani bunlara göre. allah benim bin türlü belamı vermeli demek ki, çünkü sizden daha akıllıyım, daha eğitimliyim, daha yaratıcıyım, daha iyi çalışıyorum ve daha fazla kazanıyorum.
ama dediğim gibi, dünya böyle insanlarla dolu. ne yapabilirim ki? kulaklıkları takıp yeni bir oyun üretmeye çalışmaktan başka?

evet, yukarıda geçen cümleleri bir televizyon çalışanları kurdu. mp3 playerımı evde unutmamsa tamamen benim suçumdu. bu iki adamın kafalarını yumurta gibi birbirlerine tokuşturmak muhtemelen suçtu. başka sorum yok sayın yargıç.

4 comments:

21stCSM said...

Ortalama insanın IQ'su x (yazmıştım, sonra vazgeçtim), gerizekalıdan hallice. Çevresinde gerçekleşen olayları ve olguları yarım yamalak da olsa algılayabiliyor, fakat muhakeme yetisi fazla gelişmediği için algıladıklarını kafasında işleyemiyor, doğru çıkarımlarda bulunamıyor. Gülüp geçmekten başka yapacak bir şey yok, çünkü doğrusunu anlatsan da anlamaz, göstersen de anlamaz, kanıtlasan da anlamaz, kendi haline bırakırsan zaten hiç anlamaz. Sinir krizi geçirmek yerine boşver diyip geçeceksin, yoksa başkaları yüzünden kendin zararlı çıkıyorsun.

senaaaaa said...

couldn't agree more...

ışıl dirican said...

bu servis şöförünü tanıyorum galba muhabetin daha balısını kaçırmışın... daha neler var onlarda :)

incredo said...

sıkma canını, bi daha da evde mp3 playerını da unutma ;)
sevgiler..