Friday, December 03, 2010

signs



bugün vapurda hayatımın aşkını gördüm galba blog. dağınık kumral saçları vardı hafif uzun. boy pos herşey yerli yerindeydi. ve hamlet okuyordu! kendini tüm dünyadan soyutlamış, kadıköy beşiktaş vapurunda hamlet okuyordu!


öküz gibi bakmak istemedim tabii ki ama bi his içimde, tanışsak hemen ve feci aşık olucaz birbirimize. zaten kulaklığımdan michael bubble sesleri yükselmekte, mp3 playerımın bana oynadığı kaçıncı oyundur bu...


vapurdan inerken de önümde bitivermesin mi! üstelik çantasının kapağı açık kalmış. ama ben vapurdan inerken canımın derdine düştüğüm için böyle bir aşk da başlamadan bitti tabii..










yine bir cuma akşamı klasiği yaşanıyor. zaten akşam çalıştım, eve geç geldim, yapıcak bişi yok. kimse online değil. can sıkıntısı. bu can sıkıntısı da sana yarıyo blog. bunun bi de cumartesi gecesi versiyonu oluyo bazen. uzun bir ppffff olarak özetleyebileceğim.

No comments: