Thursday, December 02, 2010

It’s Complicated


Meryl Streep'i gerçekten çok seviyorum ve bunun hatırına bile bu filmi sevmeye hazırdım ama pek mümkün olmadı.
Boşanmış, yaşlanmış, 'bizden geçti artık' yaşlarında olduğunu sandığımız insanların bayaa sıkı aşk hayatları (hadi buraya yazayım bana 1000 basacak kadar eğlenceli ve hareketli) olduğunu anlatması iyi, üstelik çocukları olan kadını, onun kırılganlığını, durulmasını ve adamın öküz gibi gidip hemen başkasıyla evlenmesini anlatması felan da iyi. Üstelik ortaya çıkan sonnuç da komik ve garip. Ama gerçekten içi dolu bir senaryo yok aslında karşımızda.
Meryl Streep'in enerjisi bile bu gerçeği değiştiremiyor ve filmi kurtaramıyor. Üstelik Julie%Julia'nın ekmeğini yemeye çalıştıkları da gözümden kaçmadı. Hınzırlar sizi.
Neyse, gerçek hayattaki anne ve babalara sesleniyorum. Bu yaştan sonra böyle şeyler yapmayın, oturun oturduğunuz yerde. Çocukların psikolojisini bozmayın, kafamızı karıştırmayın. Ne o yaa öyle yatakta felan. Nooluyoo?!!

2 comments:

CiZeL said...

şuan hafızam o kadar dibe battı ki! Bu filmi sevmiştim ama niye sevdiğimi bile hatırlamıyorum.

senaaaaa said...

evet, sevmiştin ve bana da sen tavsiye etmiştin.