Thursday, December 02, 2010

bir teknoloji özürlüsünün günlüğü

msnin tacizlerine dayanamayıp windows live messengerın son sürümünü indirdim, indirdiğime bin pişmanım. evet biliyorum teknoloci özürlüyüm. bir şeye zaten zor alışıyorum, tam alışmışken yenisi çıkıyo, alıştığım şeyin elimden gitmesine gıcık oluyorum. bi ton ıvır zıvır, hiç kullanmayacağım şeyler. beni facebook bağımlısı yapmak için tasarlanmış sanki ya uff sevmedim hiç !
geçen google chorme dan bahsediyodu bi arkadaş, hızlıymış mızlıymış, ya istemiyorum ben, elimin altında ve alıştığım şeyler bunlar, bana yetiyor. gerçekten sorun çıkartmadıkça değiştirmek istemiyorum. dünya benim gibi insanlarla dolu olsaydı şu an hala walkman dinliyorduk, biliyorum.
bu yazıdan çıkan sonuç: i want my old msn back!

5 comments:

21stCSM said...

Dünya senin gibi insanlarla dolu olsaydı hala mağaralarda yaşıyor olurduk. Sıcak evinden bloguna yazı yazmak yerine geyik meyik avlıyor olurdun, yahut mağaranda oturmuş bitlerini pirelerini ayıklıyor olurdun. Yaşasın Chrome, MSN, şampuan ve medeniyetin bütün meyveleri!

gülş said...

ama o yeni msn gerçekten kabus gibi bundan 1 ay kadar önce ben de indirmiştim mecburiyetten sonra o kadar nefret ettim ki tam konuşmanın ortasında delirip kapatıp silip eski versiyonu yüklemiştim. hala da onu kullanıyorum, live messenger 2011 sucks hard bence.

senaaaaa said...

21stcsm; hayır abicim walkmana kadarki gelişmeler gerekliydi, onları yapardım tabii ki, sadece herşeyin yeni sürümü, yeni eklentisi, otu boku derken iş çığrından çıkıyor. chormdan para mı alıyon la, ne bu reklam kokan hareketler, ayrıca sen daha şampuan diyemeden ben seni saç bakım ürünleriyle öldürürüm!

gülş, kesinlikle katılıyorum, bunu silip eskisini yükliyim, hatta onu yapmadan önce, son cümleni ileti kısmına yazıyim, kendi silahıyla vuruyim onları (sinsi gibi)

21stCSM said...

İnsanoğlunun tarih boyunca ihtiyaç duyduğu tek şey walkmandi. Walkmanin olmadığı karanlık çağları insanlar ne yapacaklarını bilemez halde savaşarak geçirdiler. Bir gün walkman icat edildi ve nihayet insanoğlu varoluşuna bir anlam kazandırdı, huzur buldu, kendini tamamladı, kendini gerçekleştirdi. Ondan sonraki bütün gelişim çabaları beyhudeydi, çünkü walkman varken başka bir şeye gerek yoktu zaten.

21stCSM said...

Ayrıca ben olsam walkman yerine iskenderi koyardım. Yani bir buçuk porsiyon tereyağlı iskenderin icadından sonra daha da gelişmeye gerek yoktu. İskenderle birlikte insanoğlunun bütün arayışları son bulmalıydı, iskenderden ötesi olmamalıydı bana göre.