Tuesday, November 23, 2010

mor hırkalı kız vs trençkotlu kız

Büyüdüm. böyle bir şey var. bazı şeyler için büyüdüm.
Bugün öğlen yemeğinde yapımcım üst katındaki üniversite öğrencisi gençlerden bahsediyordu. Sabaha kadar gitar çalan yakışıklı çocuklar düşün blog... İlk önerim iki bira kapıp tanışmaya gitmesi oldu. Ama sonra düşününce, resmen büyüğüz biz ya!!! 0.O Bu değil artık hedef kitlemiz, bu yaş grubu için büyüdük. Öbürlerine bi bakalım, 30 olduk artık meh meh yapan tipler. Gömlekli/göbekli iş adamı pozisyonları. Evlenelim de çarşamba akşamları halı saha maçına gidelim ve çok komik olmayan şeylere gülelim. Koltuk takımımız olsun. Sigortamız yatsın. Hağğyııırrr.
Beni bıraksan trençkot yerine hırka giyerim. Yapcak bişey yok. Uzun saç, bilekte deri, sabaha kadar geyik yapabilme yeteneği, yaklaşan finaller ve o serserilik. Bir erkekte bundan daha çekici birşey olamaz sanki.
Arkadaşında kalmalar, konserlere gitmeler, hesapsız yaşanan hayat, sınırsız geyik, boş bira kutuları, dostluklar, karışık saçlar, dolu dolu kahkahalar, aşık olmak= olabilecek en yanlış kişiye, ödünç kıyafetler, dertleşmek, sabahlamak, yeni müzikler keşfetmek. Belki de bi devlet kurumunda çalışmaya başladıkça, ailemle yaşamaya başladıkça, bütün arkadaşlar evlenmeye başladıkça, çevremdeki insan profili hızla değişirken, o üniversite öğrencilerine çok özendim, eski yaşam tarzımı daha çok özledim. Ama bunun için de büyüdüm. Sürekli eskiyi özleyen gıcık bir insan olmak da istemiyorum. Anlıyorum ki büyüyorum. Yaşım ilerliyor yani, çevrem değişiyor. Ama insanların göremediği şey, aslında hiç büyümüyorum. Kafa aynı, kalp aynı. Beyin farklı çalışıyor bazen, ama o da yer arıyor özüne dönmek için.

Bu iyi bir şey mi bilmiyorum, değişime ayak uydurmak mı gerekir, içindekileri korumak mı gerekir.

yazarken bu çalıyordu: http://fizy.com/#q/mevsimler+ge%C3%A7erken

sonunda kapıyı kapatıp gitmesi hoşuma gidiyor. bitirmiş gibi

6 comments:

CiZeL said...

sıcak çukulataaaa + marşmeloooooowwww + şenlik + kahkaha+ sabaha kadar geyik vaadediyorum...

ışıl dirican said...

bense sana türk kahvesi yanında oyun hamuru vaad ediyorum yanında sınırsız geyik:)

ışıl dirican said...

pardon geyik verilmiş ben felsefe taşı vereyim bari.

senaaaaa said...

hahaha canlarım benim
^x^

evet, yok mu arttıraaann??

ışıl dirican said...

hayıy sen bizim çanımızsın senaa
yarın çılgın trt de görüşüz

senaaaaa said...

hehehe yarın görüşürüz, hatta asortiklik yapıp yemekhanede yemeyelim !
bu arada yarın sana kitap getircem.
ayrıca da hala arttıran var mı bekliyorum, kapanın elinde kalıcam valla