Friday, November 05, 2010

i am no superman

Kanaldaki sanat yönetmeninin sen burda başkasın, dışarda başkasın, süpermen gibisin demesi.
Benim de o esnada gözlüklü olmam.
Bu fikrin kafama yatması, hatta sevindirmesi, bi anda hırkayı açıp içinden S harfiyle fırlayacak gücü bulmam.
Demekki çok süperim, içimde böyle bi süpermen saklı, insanlar bunu görüyo hatta diye gaza gelecekken,
Yani çift kişilikli bi şizofren gibisin, insanların algılarıyla oynama demesi.
*

Başkası olma kendin ol, böyle çok daha kerizsin
*
Bişey diycem,
Bugün remember remember yazmayın lan
Allahın adını verdim bak
Yazmayın!
Römömbör römömbör föft öf növömbör öööğğ
*
Bişey daha diycem
İnsanların sana saygı duymasını istiyosan, olabildiğine katı ve mesafeli olucaksın
Buzdolabı olucaksın
Bey/ Hanım olucaksın
Kötü olucaksın

Bağırıp çağırıcaksın
Ya da benim gibi olucaksın
Miy miy miy
Bi internet sitesi için aylarca bekliyceksin felan
Seçim senin
Bence beni seçme
*
Seni seçtim Pihaçuuuu
Öfff
Bu da bayatladı sanki
*
Bazen günü kurtarıyorum gibi görünüyorum
Bazen çok yaratıcı gibi görünüyorum
Bazen iyi fikirlerim varmış gibi görünüyorum ama
Aslında hala tatmin olamıyorum.
Birşey daha var söylenecek
Onu ben söylemiycem ama
http://fizy.com/#s/1319p7
I know, I am no superman

2 comments:

Mathy said...

gece yatarken giydiğim süpermen tişörtü, iyi mi kötü mü bilemedims.

senaaaaa said...

süper rüyalara çıkarıyorsa geceni iyidir