Saturday, November 27, 2010

cumartesi sabahı geyiği

8 comments:

21stCSM said...

Çevremde bu seviyede geyik yapan insanlar olsaydı hayatta başka bir şey istemezdim. Belki bir de Monica Bellucci.

Ayrıca buraya yorum yapmak için kullanıcı adımı şifremi yazmak çok zor geliyor, keşke kullanıcı adı olaraktan jsahfjhsdjfh girip yorum yapabilsem..

Ayrıca 2. paragrafı yazdıktan sonra anladım ki, çevremde bu seviyede geyik yapan insanlar olsa bile ben yine buraya yorum yazmak için kullanıcı adı ve şifre girmenin çok zor olduğunu söylecek ve bunlara gerek kalmadan yorum yazmanın bir yolu olsa diyerekten bir şey isteyecektim. Demek ki insan hayatta hep bir şeyler istiyor ve 1. paragraftaki böyle böyle olsa hayatta başka bir şey istemezdim iddiam çürüyor.

Ayrıca sabahın beşinde bir tane ekran görüntüsü için dört paragraf yazı yazarak napıyorum bilmiyorum. Böyle anlarda hayatımı ciddi şekilde sorgulamaya başlıyorum acaba haybeye mi yaşıyorum diye. İyi günler.

senaaaaa said...

vay anam vay neler dönmüş serhat...
(hepsini okumayan adam)

21stCSM said...

Ben daha çok "özet geç lan piç" gibi bir cevap bekliyordum, inci sözlük hesaabı. Hayal kırıklığına uğradım. :(

tranquíl said...

"you are living for nothing now, i hope you are keeping some kind of record."

senaaaaa said...

21 sençıri men; inci sözlük hoşuma gitmedi ya, artık kim neyle dalga geçse dalga geçtiği şeye dönüşüyor

i came back and i'm nobody's wife...

21stCSM said...

Valla ben İnci'nin şöyle anarşistiz, böyle eleştireliz, bilmem neyiz muhabbetlerine çok takılmıyorum, bunlar umrumda değil açıkçası. Benim İnci'de ve daha öncesinde 4chan'de hoşuma giden şey, bir sürü saçma sapan insanın bir araya gelip çevirdikleri geyik, ortaya çıkardıkları yıkıcı mizah. Tamam insan yüzbin defa özet geç lan piç, @2 sikertti, adam liseli beyler esprisi okuyunca fenalık geliyor, veya 4chan'de dalgınlıkla bir linke tıklayıp bir goatse ile karşılaşmak insanın hayat ışığını söndürüyor, ama arada çok güzel şeyler de çıkıyor. Onun üçün takip etmeye değer bence bunlar. Seviyorum, bırakamam. :)

tranquíl said...

adam haklı beyler dfjvklanskdlvasd

senaaaaa said...

GEYİKTE İDDALIYIZ