Monday, November 01, 2010

çık lan kültürümden

Cuma günü tatil olunca ne güzel oldu di mi böyle 3 gün tatil. Şahane oldu di mi? Güzel oldu di mi? Nah güzel oldu! Ben cuma çalıştım lan! Ama çok çalışmadım neyse, biraz çalıştım. Sonra Justingillere gittim xbox almışlar, artık 1 numaralı arkadaşım onlar. Orda limbo diye bi oyun oynadık. Daha doğrusu onlar oynadı ben üzüldüm. Bu limbonun altından dans edilerek geçilen çubukla alakası yok. Yavrum nası pıt pıt yürüyo, suda yüzemiyo boğuluyo ölüyo, uff ya. Daha çok küçük o niye böyle kötü şeylerle karşılaşmak zorunda, ayrıca da örümceği geçince ne oluyo? Ya sen nasıl bi psikopatsın Playdead Studios.
Cumartesi günü sabah kalkıp spor yaptım, fit olmak için katlandığım adam nazi subayının günümüze uyarlanmış hali.
Cumartesi akşamıysa evlere şenlikti. Cizelin facebooktan tanıştığı Acayipademler grubunun konserine gittik. Konser hem pahalıydı, hem albümüzü dağıtacağız lafı albümü satmaya döndü, hem ses sistemi kötüydü (Maskta oldu, evet senin de adını duyduğun ama hiç gitmediğin yer, bütün grubumuz istisnasız duydum ama gitmedim diyodu) 10 kişi toplandık ama herkes Cizelin hatırına gelmiş, şarkıları bilen yok. Neyse biz herşeye rağmen çok eğlendik. House Cafede rokalı, fıstıklı, lorlu pizza yedik, Erzincan tulumunun daha çok yakışacağına karar verdik. Güzel bi akşam geçirdik.
Eve gece 3 gibi döndüm, sabah 7 de uyanıp tekrar Beşiktaşa geçtim. Bu sefer, bir stop motion denemesi için, kanaldan dünya tatlısı bir sanat yönetmeni ve sağlam bir fotoğraf makinesi olan bir ışıkçı ile bir araya geldim. Taksim'de bomba patlamış haberi ile üzüldüm. Bunu duyunca beni düşünüp arayan biri var diye sevindim ^x^
Pazar gecesi Halloween'di. Ulan resmen geçen yıl Halloween partisine gittik ya. Çok acayip, tanıdığın ciddi, normal insanlar akşam Harry Potter ya da King Kong olmuş. Sokaklarda pelerinli vampirler geziyo.Metroda hemşireler, trende hippiler, durakta rahipler bekliyo felan. Böyle saçmalamanın serbest olduğu bir akşam. Bence süper! Dedim ben bunu kendi kültürüme alayım. Aman siz almayın! Halloweenı sevmek ayıp sayılıyo sanırım çünkü bugün yapımcıma ; Dün de Cadılar Bayramıydı dedim. Bana ters ters bakarak haftaya da Kurban Bayramı dedi. Bilmiyorum blog, sanırım sevdiğim herşeyi kişisel kültürüme alacak kadar hain biriyim. Ya da gönlü geniş mi desek ehehe . Eğlenceli olması benim için yeterli!

Kurban bayramı demişken de, hala hiçbir planım yok. Üzücü, bak planım yok diye kültürümden çıkarmıyorum yine de. Gene iyisin hadi. Hadi bitsin bu yazı. Hadi. Haydi Liliililili... kültürümden çık!

No comments: