Wednesday, October 20, 2010

Kusura bakma Ceydacığım, durumu biliyorsun, dedi.
Yok abla ne kusuru, dedim.
Yani durumumuz olsa, dedi.
Yok abla, canın sağolsun ne demek, dedim.
Diğer kızlar için birer tane bulmuştu, ne olurdu bana da bi tane bulaydı. Ama olmadı, ona da hak vermek lazım tabii, başı kalabalık, eli sıkışık. Başka sefere artık.

Kapıyı kapatmadan göz göze geldik bir kez daha.
Bak darılmadın di mi, sana göre biri denk gelmedi, bir dahaki sefere söz, bak, en iyisini sana ayırıcam, dedi.
Yalan söylüyordu. Geçen sefer senin boyunda kalmadı dediydi ama Hülyanınkini gördüm, tam da benim boyumdaydı. Ondan önce gittiğimde sigara içenler geldi sana yaramaz dedi. Ben içmesin demiyorum, az içse de olur deyiverdim. Yok yok haftaya gelecek içmeyenleri diye gönderdi. Bi sefer gittim bunların hepsi yabancı dil konuşuyo, anlaşamazsınız, kültür farkı olur, ben özel müşteriye getirttim dedi. Başka bi sefer defolu bunlar işsiz güçsüz takım, süründürmesinler seni dedi. Dedi de dedi. Kim gittiyse koluna birini taktı da çıktı. Bir bana uygun biri gelmedi.
Bir sefer gittim, ama nasıl kötüyüm. Abla, dedim. Bak iyisine kötüsüne bakmıycam, bana da bi tane ver gideyim artık dedim. Çok sıkışık zamandayız dedi, elimde şu an zaten hiç yok inan bende bile yok, hepimiz yalnızız, sık dişini herkese gelecek bir tane, öyle söylediler ya kızım, senin için de gelecek bi tane, geldimi de hop, anında çağırıcam seni. Ablan seni unutur mu Ceydacığım, aklımdasın sen, dedi.
Vallahi artık ben de bilmiyorum. Ben formu doldurdum verdim.
Defolu istemem dediğim de oldu. İyi kötü bi tane olaydı dediğim de oldu. Formdakini aynen istediğim de oldu. Ama yok yok. Ne yapacaksın. Kadın da haklı tabii. Ne yapsın geleni gideni çok. Ama bana göre bir tane de olaydı iyiydi. Çok zor zamanlarım oldu, çok yalnız kaldım. Ama haftaya gelecekmiş yenileri. O zaman benim istediğim gibi, iyi kalpli, kumral, kedisevenler olucakmış. Hatta ben sana gamzelilerden bir tane ayırıcam dedi. Artık bakıcaz. Haftaya gelenlere bakıcaz. O da olmadı bir sonraki ay en yenileri gelicekmiş.
Bir tane olsa iyi olurdu da, bakıcaz artık.
Bakıcaz.

3 comments:

Hayat Belki Bazen said...

Abla evli mi?Kocasına bir siparişim olacaktı da:)

incredo said...

Off!Süper bi anlatım olmuş.
Takdir ediyorum.Daha iyi ifade edilemezdi..

senaaaaa said...

tenks men