Monday, October 18, 2010

kuaför yolları göründü

bugün sabah uyandığımdan beri saçlarımı hiç ama hiç sevmiyorum! bi kere sağlıksızlar, tamam o boyadan. ama uçları bööyle dönmüş, kırılmış garip bişeyler olmuş. ayrıca benim niye o kadar çok beyazım var??!!! nedennnn????!!!!!
ne şekle girer, ne taranır, mısır püskülü gibi ama yumuşak da değil. hatta bir keresinde bir arkadaşım saçımla oynarken saçların barbi bebek saçı gibi demişti, 10 dakika sonra kuafördeydik. hehehe. evet böyle ani kararları da severim.
sarışın olmaktan bile sıkıldım sanki. bilmiyorum. birşey arıyorum kendimde değiştirecek.
hayatımdaki hiçbir şeyde olmadığı gibi kuaförümde de sabit kalamadım. artık kuaförlerden de bıktım sürekli eskisine bok atmalar felan. kozmetikten de bıktım. şimdi heyecanla cumartesiyi bekliyorum. kısacık kestiricem saçımı. oh. gelsin cumartesi, gitsin saçlar!

1 comment:

CiZeL said...

hayııııııııııır. olamazzz. hatta nolamaaaz... kesme etme yapma senaaaaaa....
ben yaptım şimdi çok mutsuzum... eski resimlerime bakıp iç geçiriyorum. lanet bişi bu bir de uzamadı mı uzamıyor inat ediyor...