Sunday, October 17, 2010

dolapdere big bang mi big gang mi

geçen gün kanalda hepimize kağıt dağıttılar, eurovisionda kim çıksın istersiniz temalı küçük bir anket.
en popüler cevapları sıralıyorum: Tarık Mengüç/ Kibariye/ İbrahim Tatlıses/ Petek Dinçöz hatta telefonla ankete katılan bir arkadaş Kahtalı Mıçi dedi.
yok bunları bana acı diye yazmadım blog, benim tercihim de Dolapdere Big Gang oldu (ne var oğlum, şahane eğlendiriyolar allalllaaa) aman onun da adını yanlış yazmışım o da ayrı bi olay oldu, "yaaa bu dolapdere big bang mi big gang mi ne ayak bunları yazalım" dedik. tipeksler havada uçuşuyo. grubun doğru adını bilen yok. toplamda 4 ayrı yazılışı ile kağıtları geri verdik neyse onlar anlayıp bir sonuca varmışlardır.

bu haftasonu eski defterler, kağıtlar, notlardan oluşan 3 rafı temizleyecektim, kitaplarımı elden geçirecektim. ama olmadı tabii. neden bunları atmaya kıyamadığımı anneme anlatmam çok zor. yazılı tarihim onlar benim çünkü. misal dandik bir gramer kitabı, sadece gramer kitabı değil ki, aman ne notlar yazılmış köşelerde, telefon numaraları alınmış, bazı tarihler not edilmiş. üstelik dehşet dedikodu var. kim kiminle ne zaman çıkmış, kim dün akşam nerdeymiş hepsini yazılı olarak anlatmayı tercih eden arkadaşlarım olmuşsa bu benim hatam mı? bazıları o kadar özel şeyler ki burada bile yazamam yani şimdi o gramer kitabını ben kime, nasıl, ne yüzle vereyim? öğreneceği bir iki gramer bilgisi dışında hayatında görmeyeceği bir sürü insan hakkında o kadar özel bilgi alacak ki yabancı dil olmasa da yabancı hayatlar öğreneceği kesin.
Sonuç olarak verilecek kitapları eledim ama çer çöp dolu raflar olduğu gibi duruyor. bu performansımdan memnun olmadığım için bir de kışlıkları çıkardım. şimdi de hava açtı. en büyük hayalimi duymak ister misin blog, hem yazlıklarımı hem kışlıklarımı aynı anda alacak bir dolap! hayallerimin dolabında devasa hurçlara yer yok!


bi de bu elbiseyi istiyorum. bu kadar.

No comments: