Monday, October 11, 2010

10/10/10

bu yıl herkesin özel bir olayına denk getirmek için kendini paraladığı 10/10/10 tesadüfü; benim doğumgünümdü. ben de, tam olarak çıldırmasam da, özel birşey olur diye düşünüyordum. en azından manitasyonal durumlarda birşeyler olur diye, ama bu kadarını hakikatten hayal bile edemezdim.
*
bu yılki doğumgünümde annem beni aldı mevlüde götürdü. başımı kapattım oturdum yasin dinledim. ilahi söyledik, hatta bol bol evleneyim diye dua edildi. ağzımı açmadım. sağolun dedim, ne gelirse kabulüm. tavuk pilav yenildi. biraz kalabalık dağıldıktan sonra da pasta kestik bana. akrabalarla. oh. e heralde artık yaş oldu 27! neolacğıdı! ananla ev oturmaları artık. şaka lan şaka. o kadar da değil.
*
ne interneyşinıl kızmışım bu yıl bi daha anladım. dünyanın her köşesinden bir sürü arkadaşımla görüştüm, konuştum, iyi dileklerini aldım. bir kez daha anladım ki sevmek sevilmek için yakın olmaya gerek yok. kalpler hakikatten bir oluyor. yine de canlarım, hepsini çok özledim.
*
melüt olayında kaldın sen biliyorum şimdi. manita durumlarında bi ilerleme olur diye umuyorken, hepten ayrıldık ya, her çalan telefonu o diye açtım, her çalan telefon başkası, bir türlü istediğim kadar neşeli konuşamıyorum insanlarla, ben iyice dibe vurmıyim diye annem aldı yanında götürdü. yoksa ben kadıköye gidip yalnız başıma bir barda oturup içecektim. bir de ağlayacaktım. hatta merdivenlerde oturup; bugün benim doğumgünüm, hem sarhojum hem yastayıam diye şarkılar söyleyip hem mesaj yazıp hem ağlayacaktım. yok artık lebron james! ama kadıköyde yalnız yalnız gezicektim sanırım. neyse. artık hep yalnızım, yalnız yalnız gezerim nasıl olsa.
*
pasta almak için pastaneye girdim. (dünyanın en makul cümlesi) bi pasta seçtim,
adam: kutlama pastası mı? mum istiyo musun?
ben: eeöö, yani evet, mum koyun
adam: yazı yazalım mı?
ben: hmm, yok ya yazmayın
adam: doğumgünü mü?
ben: ya doğruyu söylemek gerekirse benim doğumgünüm, kendi kendime iyi ki doğdun sena yazdırmam çok saçma geldi
adam: hahaha senden başka pastanı alıcak çıkmadı mı?
b: hehehe çıkmadı
a: vay hainler, al bakalım o zaman bu sana doğumgünü hediyem
ooo, %70 kakolu metal kapaklı çikolata!
daha ne ister bir insan
*
facebookta sevgi dalgalanması yarattım istemeden de olsa. doğumgünümü kutlamak için bana mesaj atan bir sürü arkadaş bi nostalji yaşamaya başladılar, toplaşıp toplaşıp aramalar, toplu mailler, aynı yerlerde yaşayanlar buluşup içmeye gitmiş felan. varlığım bile nasıl güzel, insanları kaynaştırıcı görüyosun blog.
*
bugün kanalda o kadar çok işim var ki, beni garip garip sebeplerle sete felan göndermeye kalkışıyorlar. doğumgünü pastası almışlar, kutlama yaptık kendi çapımızda. büyük küçük herkes geldi, sevindim. ehe.
*
buraya şimdi bir sürü şey yazmıştım, hepsini siliyorum.
kendime güpgüzel, nepneşeli, bööyle harika ötesi süper düper über muhteşem bir yaş diliyorum.
hepiniz iyi olun, ben de iyi olmak istiyorum.
hepinizi, herkesi, herşeyi çok seviyorum
(vallahi birşey içmedim)

5 comments:

CiZeL said...

Cağnım sena.. seni ben yiriiim yirim ^^.....
Unutma beni de şoyle arabesk bir demlenme seansında hemen ara. Gelirim! ( en azından bundan sooora)

ozzeinep said...

dini bir doğum günü kutlaması olmuş :)) güzel olmuş, mutlu yıllar!

incredo said...

Ben de mutlu ve mesut bir yaş dilerim o zaman prensese!
Herşey gönlünce olsun yeni yaşında.
Sevgiler.

p.s. - o mevlütte okunmuş çörekotu da yedirdiler mi sana :P

senaaaaa said...

cizelim, ben de yirim ^x^
ozzeinep, evet öyle oldu, teşekkür ederim
incredo,ah be incredo, ben sadece annesinin prensesi olabilmiş bi kızım, çok teşekkür ederim, okunmuş çörekotu yoktu. o össye girmeden önce olmuyo muydu?

incredo said...

yok yahu senin annen geri kalmış azcık.her daim yedirilir o fırsat bulundukça.
hyırlı sınav
hayırlı kısmet
hayırlı iş
aklına ne gelirse =)