Saturday, September 25, 2010

yes, it is true

allam şu cumartesi gecesini evde geçiren tek insan benim sanki.
herkes dışarda, herkes çok eğleniyor, herkes rahatçana sevişiyor, herkes pek bi neşeli
msni açtım iki insan görürüm diye, online kişi sayısı 0, yazıyla sıfır. zero. 112 kişiden kimse yok. o sinirle bi liste temizleme işlemine giriştim. 92 kişi kaldı. offf. bir insan evladı yok mu lan evinde oturan. içimde bir hüzün. billi holiday dinledim bir iki tane. onu kapattım. yazmam gereken metni açtım. baktıım baktıııım. küçük bir küfür edip facebooku açtım. yok. gtalk. ı-ıh. ya her zaman konuşmaya çalışan denyo çocuklar bile yok olum nerdesiniz laağğn?? tarkanın şarkısını açıp üstüste 4 kere çaldım, kendi kendime dans ettim.sanki etrafım insan doluymuş gibi. hopladım zıpladım. biraz eğlenir gibi oldum. ezan okundu. kapatıp oturdum geri. bi germanistik party olsa da gitsek la diye arkadaşa mesaj attım. sadece gülen surat göndermiş. iyicene. allahım duy sesimi.

1 comment:

justine_therese said...

o offline görünenlerin çoğu aslında evde. sadece çok sosyal görünmek için offlinelar... emin ol. rahat ol.