Friday, September 03, 2010

fuck it all

"ben sana mecburum, bilemezsin" den "benim sana ihtiyacım yok"a geliş sürecine
tüm ilişkilere
tüm aşıklara
tüm sevgi böcüklerine
tüm erkeklere
tüm kadınlara
hepsine koca bir orta parmak gösterip
siktir olup gitmek istiyorum


ben bu oyunu oynayamıyorum
önümüzdeki ramazana kadar da evlenemiyorum, yani iftar davetleri go on...
zaten hotmailim açılmıyor, maillerimi okuyamıyorum
ve dün gece yatarken kendi kendimin saçını okşadığımı fark ettim ki ağlasam mı gülsem mi
referandumdan evetten, hayırdan
ramazandan, iftardan, sahurdan
topunuzdan, hepinizden, herşeyden
tatile gidemedim
işten paramı alamadım
şu güzel havalarda yapacak birşey bulamadım
ama en çok da
en en çok da kendimden bıktım

fuck you all
fuck it all
i'm going home

2 comments:

incredo said...

neresi o "ev" dediğin yer?
ait olduğun yer mi ?

senaaaaa said...

içimdeki asıl ben