Sunday, September 05, 2010

The Book Of Eli ya da Elinin Körü!

Şahene görüntüler eşiliğinde başlayan filmde Eli bi kitap taşıyo felan, ulan dedim, sakın bu kitap incil olmasın, öyle dediler. Filmin başında daha ha, ağzını gözünü kırıcam artık bunların! Sonunda bi iki oyunu var başka da bi numarası yok. Vatikan sponsorluğunda çekilmiş gibi, uff. Sadece şu post-apocaliptik havası için izlenebilir.
Bi de Hollywood kafası ne ilginç di mi, dünya bitmiş, mahvolmuş, her şey çöp, ama ipodlar duruyo felan. Dünya bitti lan ne ipodu ne diyon? Yok, o durur. Elinin körü!

4 comments:

tranquíl said...

vuhuuu bu arad çok başarılısın spoiler'da bakıyorum. çaktırmadan çotank diye veriyosun. güzel. sağol iyi oldu. hıhım. hoş.

gregor samsa said...

gary oldman var diye izledin di mi sena?

senaaaaa said...

tranquil, hangi spoilerı diyon birden fazla spoiler verdim :)
ya maksat başkasının ağzı yanmasın, yoksa o spoiler işaretini koymayı biliyorum da, amaan yani :D
gregor, yok bi arkadaşım izle dedi diye izledim

justine_therese said...

-spoiler-spoiler-spoiler-spoiler-
ya konu o incil değil ki ama sena. eksik olan o kitapmış işte. elbette adamlar en iyi bildikleri kitabı kullanacaklar. eli'ın usa sokaklarında kuran okuyarak gezmesi biraz abes olurdu zaten gibi. zaten sonunda kuran da, tevrat da duruyordu raflarda. ben sevdim bir de havasını. bu post-apokaliptik ortamı sarı yerine gri tasvir eden filmlere saygım sonsuz nedense. bkz.the road...
(gerçi ben predators'ü de çok sevdim herkesin aksine. sanırım güvenilirliğimi yitiriyorum aksiyon görünce)