Monday, August 09, 2010

sinir sahibi oldum valla

temsili foto: o köpekbalığı benim!


bugünlerde (ve adet dönemimi göz önünde bulundurursak cumaya kadar her gün) inanılmaz bir sinir var üstümde. herşey bana nasıl batıyor. insanlar beni nasıl sinirlendiriyor. otobüste hanzonun birine kızıyorum, vapura binicem hala o tahta parçalarının üzerine yürüdüğümüze kızıyorum, kanala gidiyorum saçmasapan işleyişlere kızıyorum, paramı alamıyorum, ona buna kızıyorum, çok predictable diye sevgilime kızıyorum, babama artık sadece var diye kızıyorum, kısacası kızıyorum allah kızıyorum..hani böyle iki söylenip geçmek değil, gücüm yetse parçalıycam milleti. kafalarını tırtıklı duvarlara sürtücem. gözlerini kaşıklarla oyucam, nefretimi kusmak istiyorum, içimde patlıyor her seferinde sonra daha da fazla kızgınlığım artıyor. hayalimde yapmadığım dövüş taktiği, saymadığım laf yok. sonra da ona buna haddini ancak hayalimde bildiriyorum ulan böyle eziklik olmaz olsun diye kendime kızıyorum.
belki enerjimi boşaltmam gerekiyor, kendimi biryere kanalize etmem gerekiyor, onu da yapamıyorum. pek boş vaktim olmuyor ama işin daha doğrusu ne yapacağımı bilmiyorum. birşey olsun, birikmiş enerjimi alsın istiyorum. nasıl bir spordur, neydir artık, koşmak bana pek yavan gelir, sadece derse otobüse koşarım, havuz olayına çok hevesliydim, enfeksyon kapanların hikayeleriyle benim hassas gözlerimi birleştirince vazgeçtim. zaten ramazan geliyor, bize 20 kişilik gruplar halinde misafirler gelicek, ben kendimi odama kapatıp jiletlemek istiycem ama yorgunluktan onu bile yapamıycam derken işte bak gene elim ayağım titremeye başladı vallahi!
derin bir nefes aldım
tamam
sakinim
sevmiyorum da bu halimi. kendi kendim de sinirime dokunuyorum. huzursuz olmak istemiyorum. beni şu kısır döngüden çıkarıp alacak, neşeli bir aktivite sunacak, ya da bizzat kendisi neşeli aktivite yerine geçecek ilk kişiye bişi ısmarlıycam lan! hadi olum, bişey yapalım, bişey önerin. öyle çay felan değil, magnum alıyorum. bira patates yapıyorum. yoksa hayalimde öyle bir benzetirim ki seni, ağlatana kadar laf sokarım, kendini şaşırırsın.

hamburger alıcam lan, hadi

3 comments:

incredo said...

senaaaa!
bu çok fenaaaa! =)
hatta sırf bu yüzden bile "gay" olabiliyor bazı arkadaşlarımız heh heh.biz karar almıştık bu dönemlerde kız arkadaşımla görüşmüyoduk =)

justine_therese said...

böyle zamanlarda yapılacak en iyi şey, yandaki listeyi kısaltmak. git bi arwen kolyesi al kendine keyfin yerine gelsin bebek...

senaaaaa said...

incredo, sena ve fena kafiyesini yapan 10000000. kişi olarak sana bir plaket vermeyi planlıyorum. nasıl gey olucam sinirden tam anlamadım ama ben de zaten erkek arkadaşımla haftasonundan haftasonuna görüşüyorum

justine, valla aklımı okudun!
maaşım yatsın da ilk iş o arwen kolyesi olacak.
oh bebek